Postat de: greenspirit | Februarie 22, 2007

stupid

4th graders fuck more than teenagers do, more than young people do, more than my parents do.

uoh, pe vremea mea maica….!!!…

asta vine in urma unui site pe care nu poti sa il treci vederea. este atat de stupid incat te intrebi de ce niste oameni mari isi pierd timpul cu asa ceva.

este un fel de rubrica bravo de cand eram noi mici (ca acum nu stiu cum mai e), cu intrebari de genul: „am 12 ani si prietenul meu stabil (!) imi cere sa fac secs cu el. nu stiu sa fac secs. cum se face secs?”

iar raspunsurile „psihologilor” (pentru ca toate intrebarile se invart in jurul aceleiasi dileme – si varste – ) sunt: „esti prea mica! e ilegal sa faci secs pana la 16 ani! mai asteapta! nu esti pregatita!”

end of transmission
(nu stiu ce am vrut sa arat defapt prin asta, poate doar nedumerire :P)


Responses

  1. tineretul de azi, caui, tineretul de azi a luat-o razna. vorba ta, pe vremea noastra…

    ia zi, cand o sa ai copii ii inchizi in casa?🙂

    [am vazut ca sunt prima trecuta la rubedenii. mare onoare si iubire🙂 ]


Lasă un răspuns

Categorii

