Postat de: greenspirit | Februarie 28, 2007

i kno’ u love me, asa ca na-va lista!

fancy-presents.jpg

ATENTIE! Acesta este cel mai fandosit blog pe care l-am scris pana acum! Nu se va mai repeta!

Dupa cum se stie, duminica, the 11th, este ziua mea. Io, mare voievoada si domnitoare peste intregul tinut havgrinchetacesc, indemn toti pestenii si gorilenii la a-mi aduce plocon.

Iata deci lista regala:

Intre 0-20 RON:

-hand-made stuff (dar ar fi bine totusi sa le insotiti cu unul sau mai multe dintre cadourile din categoriile urmatoare)

-ditamai fularul-esarfa verde, cercei funky cu verde (da sa fie funky! :D), brosa funky etc

-vreau la teatru😛

Intre 21-100 RON:

-placa de indreptat parul :X

-bluze verzi😀

-chestii de la sephora (most likely: pudra usor inchisa la culoare care sa nu fie spre bej-nu galbena😀; rimel pt gene maaaaaari si luuuuungi, bath stuff, kituri de make-up :))-e un fard smecher trio cu bleu-turcoaz prin el)

-the shampoos from Monica (desi nush cat de mult le vreau, o sa zic dupa ce incerc ce mi-am luat azi) si bigudiuri si perie :))

-nu reneg nici chestiile de la bodyshop, dar cred ca am deja toata colectia😛

-vreau BLUUUGGGIII pe masura mea :(( (asta nu e pentru cadou, ci doar o frustrare)😀

-books :X:X:X

-ustensile de desen

-ustensile de craft-ing hainele (nasturi, chestii de lipit pe textile etc etc)

-haine de la diana osorhan :X – ca n-am niciuna :((

-abonament la  aerobic (da nu in cartier :P)

Peste 110 RON:

-balerini de la pull and bear (aia ai mei :(( )

-ghiozadan smecher

-haine

-role

-album cu beatles (nu audio) – „365 days”😛

-bicla de camera

-masina

-apartament

-redecorare camera (this is what i wish the most :)) ) – da nu ma mai scoateti din ea! :))

Si Cershe, NU ai voie sa refuzi „date” in mai multi (desi nu cred ca o sa fie cazul, pentru ca i might as well sa aplic planul meu cu cadourile la usa :)) ) samd, samd

Va foarte multumesc, IAR, si uitati, dupa ce atiepuizat lista, ca a existat un asemenea blog.

HPcCS.


Responses

  1. am sa iau toate aceste lucruri in considerare🙂 plus ca mai am in vedere niste posibile cadouri ;))

  2. aoleo :))

  3. nu te speria, caui, era de bine. ai sa te bucuri, crede-ma. cel mai tare are sa iti placa… ta-na-na-naaa!! CARTEA DESPRE FUEGO :))

  4. TAAAAAAAAAAAAAACCCIIIII!!! sa arda in foc cartea aia! :))


Lasă un răspuns

Categorii

