Postat de: greenspirit | Martie 5, 2007

look at me: i don’t care!

disastro1.jpg

descriere poetica:

camera imi era plina de microbi. de servetele pline cu muci si de folii de pastile incepute. buna seara, domnule modafen. buna seara, tanara domnisoara, vreti sa ma incercati? ademenitor, ademenitor, ce sa zic… si hatz! unul la 4-6 ore…

salut. sunt papetul cu codita satena si am inghitit ultima pastila acum 3 ore, mi-am pus picaturi in nas acum 2. (aplauze)

v-am mai zis ca urasc raceala? macar daca mi-ar aduce un cacat de concediu! dar nuuu… sta si nu face nimic productiv. decat asa raceala mai bine lipsa. sper, totusi, sa imi aduca un somn relativ linistit. pentru ca cel de ieri mi-a adus un cosmar infect: am visat ca ma marit cu prietenu’ meu. and for those who know me, asta DA cosmar!😛

un oarecare sfarsit for today.

acestea fura gandurile HPcCS de astazi.

(ce ma enerveaza „bibliografiile” astea! ”😀 poza:http://www.abc-delmatrimonio.it/…/disastro1.jpg)


Responses

  1. papetuleeee, papetuleeeee. nu suferi, gandeste-te ce fericita are sa iti fluture codita [satena] dupa ce te faci bine🙂


Lasă un răspuns

Categorii

