Postat de: greenspirit | Martie 14, 2007

fashion sucks

magazines.JPG

cred ca nu am sa ma mai invat minte niciodata. cap prost! de fiecare data cand apare o revista de femei mai colorata si mai lucioasa si mai aratoasa sar repede cu banu. sunt ca o cioara. sau o stancutza (ca era o fabula cand eram io mica): tot ce ia ochii e bun.

am un statement: REVISTELE pentru FEMEI sunt cele mai PROASTE inventii POSIBILE. majoritatea tipelor stiu asta (ma refer la cele care au trecut de faza „scoala generala”) si totusi le cumpara. sunt fascinata si, in acelasi timp, nu inteleg cum de acest mecanism idiotizant functioneaza si la mine.

cand am sa cresc mare (mai mare de atat, da!), am sa imi fac un imperiu al revistelor de femei. cu asta stiu ca nu am sa mor niciodata de foame…

a consemnat si azi, intr-o frustrare legata de alte subiecte,

HPcCS.😀


Responses

  1. si tu, roger?🙂

  2. cotzofana nebunaaaa!🙂


Lasă un răspuns

Categorii

