Postat de: greenspirit | Martie 20, 2007

keep the do’, yo!

(*titlul nu cred ca se va potrivi prea tare cu blogul meu despre de toate)

And here they go, random thoughts: (mai intai dam drumul la winamp, pentru a fi creatia mai usoara :D)

[Beatles- In My Life]

  • Pepenel, geniu’ lu mama!” – dupa lupte de 3 saptamani pentru a ma impune la seminarul de paradigme (for those who know it – e crima) , dupa nopti nedormite de strategy development (si am gasit si o solutie: frecventara seminarului cu oamenii cei mai putini – si evident cei mai prosti, dar pentru asta deja trebuie sa fac un fel de survey pentru a afla ce si cum) … AM REUSIT! mi-am luat (finally) doua puncte pe o tema extrem de stupida (in sensul ca rezolvarea mea e stupida).

asa ca, domnule profesor cu ochi verzi (sau albastri, dar who gives a damn anymore cand va zgarciti la participari?! :D), sexy and all (da lasa ca se gasesc si altii), va multumesc in sfarsit si retrag injuraturile pe care le-am zamislit saptamana trecuta in care am facut si sacrificiul de a veni la alta grupa – cautarile mele pentru o grupa propice erau inca in desfasurare atunci…- si am si raspuns si nu am primit nicio participare :((

  • nu cred ca am avut timp aci sau pe vreun alt blog si nici ocazia sa zis ca urasc doctorii. nu ca mi s-ar fi intamplat ceva special lately, dar mi-a venit asa o ura legata (a se citi „teama de”) de ei ca… ca…. aaaaa!

explicatii:

1. sunt rai, frate!😀 te pacalesc ca e inspre binele tau si te taie, te inteapa, te fac sa vomiti de la pilulele si tratamentele lor…

2. am sechele din copilarie, cand zgariam peretii, fiind smulsa din locul meu de ascunzatoare pentru cazul in care vine „tanti asistenta” sa imi faca injectie. iad!

3. cel mai tare mi-e frica de dentisti si ginecologi. nu stiu ce dracu iti fac acolo, in cabinetele lor dubioase, dar as vrea sa am posibilitatea de a nu incerca niciodata o consultatie (la dentist am sanse, da la celalalt nu prea… :|)

  • ma enerveaza zilele frumoase in care, in loc sa ies in parc sau sa ma plimb linistita, trebuie sa ma grabesc sa monitorizez cacaturile pe care isi amintesc astia de la teve ca le-a mai facut Hayssam (doamneeeee, si mila de mine, da omu’ ala a disparut acu mii de ani!) sau tanti maria din Glina care e suparata ca o cretina de vecina i-a inchis calea de acces spre casa. a, si for your own record, cine face stirile pro de la 5 e complet cretin (scuze, am omis faptul ca sunt mai multi cretini). oamenilor, voi ati adus-o la exasperare pe bunica-mea care de fiecare data cand ajung acasa dupa lasarea intunericului (si asta inseamna mereu!!!) se crizeaza si imi poarta de grija, ca a vazut ea cum in nu stiu ce cacat de sat au prins-o unii pe una si au violat-o. UNDE DRACU LE GASITI!?!?!😀
  • imi doresc din tot sufletul sa apuc sa citesc si io o carte cap-coada intr-o zi (maaaaxim 2) fara sa fiu nevoita sa o car dupa mine prin metrou sau sa citesc 2-3 randuri in tramvai. se poate!? multumesc.
  • vreauuuu… hmmmm… (urmeaza frustrarea legata de infatisare, nelipsita din drama oricarui personaj feminin) … vreau, frate, sa nu mai imi vina sa infulec toata mancarea din frigider, din magazine si restaurante intr-o seara. vreau sa pot sa ma multumesc (macar o saptamana, bunule doamne-doamne :D) cu chestii relativ sanatoase.
  • urasc constipatia (care e inclusa in definitia mea :D)
  • plec la munte de florii. cu astia de la munca. cred ca o sa fie weird rau. i’m going alone. foarte weird. stiu io de ce.😀
  • donati bani pentru havgrinchetul papet cu codita satena. dupa cum am mai spus in blogurile anterioare, este o specie pe cale de disparitie si trebuie sa supravietuiasca. astep banii in contul deschis. (detalii alta data)😀

pentru incheiere, am ales o chestie care sigur inglobeaza si poate fi si o concluzie a tot ceea ce am zis pana acum.😀

I LIKE VINTAGE STUFF! (era logic! :D)

si pentru a vedea cum arata si autoarea acestor tampite posturi, ete-va!

heidi.jpg

cauiiizzz2.jpg

sepie-photoshoppp.jpg

aproape bolnav, nu?

(a, tre sa ma „dezvinovatesc”: prima poza are fake hair! nu de alta, dar observandu-l acum… parca are un usor aer „rustic” – asta ca sa fiu blanda cu termenii)😀

ce neimplinire dupa blogul asta. suddenly, i feel as stupid as 10 years ago. tee hee!


Responses

  1. caui, cam cate 10 ore ti-a luat sa trantesti blogosenia asta? si mai ales… de ce nu sunt si eu mentionata pe undeva? in afara aparitiei spectaculoase in poza aia hidoasa :))

    ps: „icoana” pe care mi-ai trimis-o este… este… :-ss

    =))

  2. este… minunata?😀


Lasă un răspuns

Categorii

