Postat de: greenspirit | Martie 21, 2007

lectie de gramatica

astazi vreau sa fac de rusine o tanti de la metrorex.

mergeam cu metroul… stateam pe scaun, eram extrem de multumita ca mergeam iar cu unul dintre metrourile noi pe care le-au pus si pe linia noastra si nu ma gandeam la nimic.

langa, statea o tanti. pana in 25 de ani, cam asa, blonda, multa, cu par sarmos, destul de naspeta. dar sa nu intram in detalii estetice.

aceasta tanti manuia un telefon mobil. obisnuita sa ma uit la activitatile celui de langa mine in metrou (sindromul „libertatea e mai ieftina daca o citesti de la altii) , nu ma pot abtine sa nu ma chinui sa citesc ce anume butona doamna tanti.

si ete-o, dragalasa mea ( nu ma dezamagi, puica!) cum scrie un mesaj de dragoste:

puiule, TI-NE minte ca fara tine noptile sunt goale…” bla-bla-bla, bla-bla-bla.

comentariu: sa zicem, greseli de genul „va fii”, „copii doamnei X se joaca” si ‘i-mi e dor” am mai vazut, da asta frateeee… le intrece pe toate😀

(- doaaaaamnnnneee, de ce ai dat telefon mobil analfabetilor?

– ca sa poata propovadui limba romana stalcita)

stiu, e cam lunga povestea pentru ceea ce am vrut sa exprim, dar imi propusesem un blog maricel si asta fu…

si imi cer iertare daca nu inteleg rostul femeii aceleia in metrorex. ca vorba aia, poate nu trebuie sa stii sa scrii daca umbli cu sculilii!

jdeap, jdeap, asta fu tot.

HPcCS (care chiar a avut azi o codita satena :D)


Responses

  1. limba noastra-i o comoara

    fara legatura, un tag http://copilulkoma.wordpress.com/2007/03/24/ce-mi-lipseste/


Lasă un răspuns

Categorii

