Postat de: greenspirit | Martie 25, 2007

cica TAG!

pretty.jpg

de obicei nu prea raspund la taguri.

motive:

1. lene

2. nu ma inspira

3. mi-e rusine ca nu gasesc NICIODATA alte persoane de taguit.

Astazi voi ignora primele doua motive, pentru ca ma plictisesc la munca (si da, doamne, nu ai avut mila de mine si m-ai trimis si astazi sa lucrez pentru „nevasta” mea, Mediafax). Ultimul motiv il las deoparte. Sa zicem ca I’m a newcomer si mi se iarta „lack-ul” de cunostinte.

Ete deci ce imi lipseste:😀

(nu vreau sa manii pe doamne-doamne, ca in general I’m pretty happy cu ce am; defapt, cred ca e vina mea ca sunt o persoana a dracu de optimista – stiu ca nu se vede pe blog, dar credeti-ma pe cuvant! :D)

1. mai multi bani (and i don’t care, call me materialista! :D) I AM! ;;)

2. mai mult timp liber, pe care sa il petrec in mod FOARTE egoist. (aici se dezvaluie o latura anti-sociala a havgrinchetului papet)

3. o silueta silfida, pe care sa o imbrac cu ce vreau eu, nu cu ce ar putea sa ii stea bine.😀

4. more wisdom, more wits, more tupeu.

5. un sarm incontestabil, care sa iasa in evidenta.

cam atat.

as vrea sa o taguiesc pe DOAMNA vaca. dar stiu ca s-ar putea sa nu bage in seama acest tag, asa ca il las la voia dansei.

and this was IT. happy? ;;)


Responses

  1. stii tu ce stii, havgrinchetule. nu ca nu l-as baga in seama, dar mi-e lene tare. in plus… nu stiu daca exista suficient spatiul virtual pe internetu’ asta ca sa imi gazduiasca mie lipsurile, so to speak.

  2. trebuia sa te limitezi si tu la 5. ete, de ex, io mi-am comprimat toate nevoile materiale intr-un singur „lips”: baniiiii😀

  3. ntz… tot nu functioneste.

  4. e, atunci da-te naibii. :X


Lasă un răspuns

Categorii

