Postat de: greenspirit | Aprilie 21, 2007

despre nebunia cu icheea

asta pentru ca in primul ei weekend de viata am fost de doua ori in aceeasi zi. si nu ma suspectati de apucaturi „mobiliste”: mi-era doar foame.😀

am fost si azi. dar m-am plictisit. inafara de cateva jucarii geniale, deja stiam canapeaua mea preferata cu mult verde, asternuturile extrem de verzi si cutiile de depozitare cu verde. si din pacate le stiam si pretul. cel mai tare mi se pare sa fabrici jucarii-dihori. am vrut si eu unul, dar mi-am dat seama ca de banii astia imi fac abonament la re-a-te-be (huideoooo!)

am si muncit, am suportat jurnale de stiri nesfarsite cu suspndarea lui Basescu. scuze ca mi s-a luat de politica. dar de cand cu mediafax cred ca am devenit anti-cetatean roman.

in sfasit, cred ca sunt o baba. mi s-a adeverit. mai intai au fost problemele de memorie. uit chestii, nu-s in stare sa-ti povestesc o carte dupa o saptamana de la terminarea ei. apoi a venit parul alb. un fir-doua la inceput (normal) si acum mai toata partea dreapta. o sa fiu exact ce ma ingrozea cand eram mica: CATALIN CRISAN (adica alba-n cap la 25 de ani). acum… ma dor incheieturile. rau!!! vreau sa ma linistesc ca asta se intampla din cauza faptului ca toata ziua mouse-olesc. dar sa fim seriosi!😀

si intr-un final, am un mesaj pentru salatiste: daaaa, am mancat gogosi umplute cu crema hipercalorica, sandwichuri, ciocolati, biscuiti, floricele cu gust de branza (si miros de sosete), am baut suc cu muuuult zahar si am rontait IAR niste biscuitei cu ciocolata. a, da, si o prajiturica glazurata. dumnezeule mare, o sa ajung in iad! :))


Responses

  1. esti o vaca cu doua fetze, asta esti!

    cat despre ikea… hehe. totu’ e sa nu mergi pe jos prin respectivul noroi. chiar, mai e acolo?🙂

  2. nu cred ca mai e. si oricum eu sunt regina, merg cu masina😀


Lasă un răspuns

Categorii

