Postat de: greenspirit | Aprilie 28, 2007

de data asta nu-mi pasaaaaaa!!!

lbani1.gif

… lasa ca ma fac mare si nu o sa imi mai pese ca ma cauti numai cand ai nevoie! si sincer, acum chiar nu ma mai intereseaza ce zici de mitzi. nu, nu, chiar nu. pentru ca nu mai suntem prieteni de cand a aparut el. i don’t care. u don’t care – i won’t care.

chiar nu ma mai intereseaza ce crezi despre mine, despre cum ma imbrac si cat de des imi iau haine. nu am sa te mai sun si nu am sa te mai intreb daca vrei sa petrecem niste timp. ma simt mereu ca si cum ti-as datora ceva, ca si cum nu sunt destul de buna ca sa te cunosc. mda, chiar nu o sa imi mai pese.

si da, sunt proasta, dar nu trebuie sa ma suporti. da, muncesc tot pe salariul meu de tot rahatul, asta e.

cred ca o sa mai treaca vreun an, doi si o sa uitam ca ne si stim. dar nu-i nimic, pana atunci chiar nu o sa imi mai pese. sau daca o sa imi pese, oricum nu va conta.

ce blog de cacat. ma duc sa imi petrec existenta banala.


Lasă un răspuns

Categorii

