Postat de: greenspirit | Aprilie 29, 2007

mirajul comunismului

titlu gresit, dar continuam.

incepem cu calatoria mea de astazi.

in primul rand, sa se stie ca iubesc calatoriile (la fel si pisicutele, catelusii si floricelele – atentie, am zis floriCELELE! :D). trebuie sa plec mereu undeva NOU. si nou NU mai inseamna niciun loc de pe valea prahovei sau its surroundings.

…asa ca astazi am planuit o excursie (iupiii) care sa ne permita sa ne intoarcem seara (money is tight!)

there we go: POIENARi-VIDRARU!!!

(acum, daca stau bine si ma gandesc, cred ca am mai spus pe undeva ca plec la vidraru, asa ca introducerea asta si-a pierdut farmecul)

IMPRESII:

  • Vidraru e maaaareeee, frateeee! groaza!

CREEPY is the word. un loc in care nu ti-ai dori sa mori. si nici sa faci bungee jumping, desi, spre reala mea surprindere, puteai sa faci asta! (imagineaza-ti ce placere nebuna sa te arunci printre betoane – iupiii😐 )

  • Mirajul comunismului… daaaa, titlul ar fi bun. pentru ca… pentru ca…. am vazut OMUL DE FIERRRR.

hpim3873.jpg

nu imi dau seama inca ce trebuie sa cred despre el. prima imepresie: e HIDOS! a doua: I LOVE IT! e atat de comunist (cum putea fi altfel?!), atat de sigur pe el si puternic … TAKE ME! :)) nu, in concluzie: e atat de … iuuu! (cu i din i). mi-a amintit de cartile mele de franceza din clasa a 6a… „tata este muncitor. el lucreaza in fabrica. mama este tesatoare. ii iubesc pe parintii mei”. dar cred ca preferata mea era cea cu „tata coace paine din granele tarii” (s-ar putea sa o infloresc eu, dar imaginatia copiilor, zboaraa, zboaraaa) din abecedar. si ciudat e ca eu faceam clasa I in 1992. si daaaa, erau aceleasi abecedare, dar fara poza lui ceausescu in ele. ce sa zic, mare schimbare!

  • drumul spre vidraru este… este… atat de… industrial!😀 nu stii daca sa ti se faca frica sau sa fii mandru ca ai trecut pe acolo, ca nu ai murit, ca nu ai luat o curba gresita si ai cazut in prapastie (desi dupa ce am patit vara trecuta in retezat, acum nu ne mai sperie nimic!)
  • lacul este mare.

hpim3865.jpg
apa de langa baraj este o mazga scarboasa. lacul este adanc (nu numai mare). oamenii sunt tarani si fac mizerie. oamenii sunt tarani si fac gratare si mizerie pe marginea drumului. oamenii sunt tarani si gata. ana are mere. pe transfagarasan ploua din 10 in 10 minute.

  • am fost si la poienari. nu imi pare rau. mi-am depasit norma cu work-out-ul pe ziua de azi. pentru cine nu cunoaste datele tehnice, trebuie mentionat ca poineariul este un fost castel al lui vlad tepes. (eu ma asteptam sa fie un fel de chestie mai interesanta, cu tablii care sa explice ce si cum, macar anul in care a fost construita cetatea). asa. si pentru a ajunge acolo trebuie sa urci cam 200 de scari. mda. ghinionul tau (se traduce, in cazul de fata, al nostru) e sa te apuce o FURTUNA acolo sus. pentru ca nu exista refugii. iar cetatea nu este acoperita. ieiii! si tu, da, da, ai auzit bine, esti in tricou, pentru ca jos era cald si soare si asa era si sus, cu fix 40 de secunde inainte de ajunge tu. n-am mai vizitat nimic cu placere, m-au apucat dracii, am injurat un pic ruinele (saracele), dar m-am mai linistit cand a aparut curcubeul.

hpim3914.jpgsi se vedea, asa, sub curcubeu, un pod imeeeennnsss care traversa muntii spre vidraru… si se vedeau sub tine, foarte sub tine, la vreo mie de metri sub tine, oi si masini si cred ca erau si niste oameni… dar raceala cred ca se va instala. o simt in spatele meu dureros.😀

  • e enervant sa stai pe „scaunul mortului” de fiecare data cand merg cu miruna si cristi undeva. pentru ca ei stau MEREU in spate, iar cristi este gras si isi infige picioroaiele in spatele meu. si ei pot sa doarma ca porcii in spate, iar eu trebuie sa ma chinui chircita si cu capul sucit ca sa zzz un pic. asta se va lasa cu rascoala! :))
  • am uitat sa precizez (dar asta cred ca se va observa dn poze) ca mitzi este chel

hpim3892.jpg

acum si nu, nu este un deliciu de privit, nici macar o incantare, nici inscarbosare nu pot spune ca este, este mai degraba groaza. iar capul chel… brrrr!!! nu are rost sa mai zic cum s-a ajuns aici. sa zicem doar ca nu ar fi trebuit sa ii fac cadou o masina de tuns. si sa mai zicem ca NU ASCULTA NICIODATA!!! da, da, si acum o sa trebuiasca sa merg maine in porcaria aia de restaurant (luam cina intr-un restaurant fitos; don’t worry, e castigata! :D) cu el chel. genial.renunt un pic la bullets ca sa precizez ca sunt frustrata de tema de la paradigme, sunt intr-o no-way-out situation cu proiectul si ma tem ca o sa trebuiasca sa il schimb. asta dupa ce m-am chinuit vreo 2-3 sapt si am primit si amenda de la biblioteca pentru niste carti „in tema”. pana la urma, si sociologia are prea multe reguli!😀

cred ca gata. am sa adaug acum niste poze prin post-ul asta iar voi o sa il cititi cu placere (si tu, gramo, pentru ca am vazut ca citesti in secret bloguri si nu spui :)), please, please! :D) si o sa comentati.

si va urez o dimineata placuta😀 (i do have a heart!)

cred ca gata.

ps: stiam ca am uitat ceva: am fost si la curtea de arges, dar am fost suparata ca nu imi mai arata, asa cum imi arata atunci cand eram mica, locul in care e prinsa ana. sa zic ca acum vreo 17 ani era scris in romana ce si cum… dar pana la uma, de ce sa bag mana in foc?! de abia puteam sa citesc simple propozitii, nu legende! >:) si au incercat sa ne puna sa platim! ceea ce, spre rusinea noastra, nu am facut-o, si nici nu am intrat in manastire drept consecinta. dar cross my heart (si gata)😀 ca nu aveam 20 de mii de fiecare. putea sa li se faca mila de niste bieti oameni bieti! and they call themselves mercyfull! (aaahh, aici vine o replica din unul din filmele mele preferate: „am i not mercyfull?” :X daaaaa)


Responses

  1. voi spune doar: whaaaaaaaattttt???!!!

  2. ce whaaattt? ;))

  3. normal ca nu era scris unde e prinsa ana! pentru ca nu are ce sa caute ana la cozia, cum nici umbra lu mircea nu are ce sa caute la curtea de arges! huo! ‘ti-ar cultura generala de ras!

  4. ha, ha, am gresit, era CURTEA de ARGES :)) lasa ca schimb, ca sa nu mai aiba rost commentu tau!😀 prUasto ;;)

  5. GHJGhfca::))) \:D/blabla

  6. superb.si mie imi plac mult calatoriile. nu te lua dupa rautaile altora.poate ei nu au avut ocazia sa vada atatea locuri frumoase deoarece mult viziteaza alte tari dar tara lor natal nu o cunosc aproximativ in totalitate.avem locuri foarte frumoase in tara noastra dar romanii se cred mai presus si mai bine merg in tari straine.e rau pt ca avem o tara superba.ai cu ce te mandrii cu micile sau marile excursii.te felicit. si inca ceva.nai sa auzi multi oameni care sa vorbeasca de bine. te pup ai grija de tine si la cat mai multe excursii in continuare!


Lasă un răspuns

Categorii

