Postat de: greenspirit | Mai 1, 2007

indemn pentru basinosi:”hai in uptown!”

2904.jpg

esti ambasador/ambasadoare (dar nu a frumusetii :)) )?

ai baaaannniii?
ai bani de aruncaaaatttt?
eh, vino aci! si iata pooovestea…

am castigat o cina (romantica) in uptown. e pe dorobanti, printre ambasade si case imense, prea frumoase care sa fie adevarate si foarte scumpeee. mai exact, e pe strada Rabat, nr. 2. (asta pentru fitosii care chiar au intentia de a veni aci)

m-am chinuit. am zis sa ma imbrac frumos, ca sa nu fac nota discordanta cu cei din jur (citisem io niste „reviews”). pana la urma m-am lasat pagubasa: nu aveam io haine to match. asa ca there i was, in my usual outfit (fara adidasi insa, desi, aveam sa descopar, puteau fi bineveniti).

si ete-ne acolo. ne asezam… vine meniul. bla-bla-bla, am comandat:

(trebuie, va rog, sa observati si preturile!!)

  • clatita cu pui si ciuperci 18 RON – buna, n-am ce zice, dar oamenii astia au o problema cu sarea. nu IE!😀
  • raviolli cu ciuperci si creveti28 RON – extra picant, curiozitatea de a gusta creveti m-a impins aci!
  • biban cu salata de plante aromatice53 RON – da, da, ati vazut bine!
  • nu stiu ce cacat cu broccolli9 RON – portie extra mica si oricum, sa stie lumea: broccolli e infect! (stiam asta de o mie de ani)
  • inghetata13,5 RON – e buna menta cu bucatele de ciocolata :X
  • nu stiu ce tarta cu sos de fructe de padure 13 RON – asta a fost chiar buna!
  • 2 freshuri de portocale 10RON „bucata”
  • 2 cioco calde7,5 RON „bucata”
  • 2 pahare cu vin9 RON bucata
  • un capuccino7 RON

si s-a ajuns la 2 milioane si 60 de mii vechi. nu iti vine sa plangi?! cum DRACU , frate, sa vii aici de bunavoie si nesilit de nimeni si sa platesti din buzunarul tau?! am ramas ingroziti.😀

cam atat… cred

nu cred ca mai are rost sa ii fac reclama (desi e o cauza pierduta), sa vorbesc despre atmosfera si despre cum arata.

inchei aici. nu stiu de ce sunt atat de revoltata, ca pana la urma ne-am umplut matul gratis… dar totusi… e cam exagerat😀


Responses

  1. „nu stiu ce cacat cu broccolli” – looooooooooooooool🙂

  2. scuzati, va rog, limbajul😀


Lasă un răspuns

Categorii

