Postat de: greenspirit | Mai 2, 2007

tu si cu mine si cu cine mai vine

08-nunta-sa_7.jpg

uite, sunt o mireasa cu sarmalute in cap! am conduri si fard albastru! sunt roscata-tiganca (scuzati termenul discriminant) si am rochie cu muuulte margelute si paiete! si am si manuuusiii! si saculeeett!

ete, mama soacra, ginerica are freza linsa pe cap cu gel de la alimentara!

domnisoarele mele de onoare poarta rochii siclam, pentru ca asa am vazut io cand eram mica si exista inca atomic-ul, dar lasa, ca mai vad si acum la taraf teve!

tata socruuuu, da ce ochi rosii si tulburi aveti! ia scoate mata ‘j de mii (de lei) si da la taraf! ia bag-o p-aia cu „fa, haladito!” ca sa danseze si nasa cu rochia de un albastru electric!

pfuii, ce oboseala! sa vezi ce ametita o sa fiu maine, cand imi incepe luna de miere la baile herculane!

ce m-am mai distraaaattt…


Lasă un răspuns

Categorii

