Postat de: greenspirit | Mai 5, 2007

despre colegi de facultate

acum nu mai are rost sa imi vars nervii pe tupilat, pentru ca este week-end si nu muncesc.

dar pentru ca trebuie sa duc la bun sfarsit un proiect, am sa imi amintesc de o colega de facultate. si de noptile in care stateam pana la 4 dimineata ca sa termin un proiect „in echipa” …ca sa luam pe urma toate 10. pe munca mea, logic, pentru ca ea era la bere. si macar de ar fi avut o slujba sau ceva!

mic parazit al societatii, aceasta creatura se infiltreaza in organizatii pentru a-si urmari interesul: in cazul de fata… luarea de note mari. este examen? cautam lumea care invata bine si ne mutam cu ea in banca. avem seminar?avem proiecte? reformulam ce au spus colegii inainte si we take credits for this, ca sa se vada ca „Stim”.  Avem proiecte? „am incredere in voi, de aia nu v-am verificat sa vad cum merge proiectul”

si daca la un moment dat toate astea ti se naruie, pai atunci hai sa plangem si sa ne victimizam, ca poate sensibilizam opinia publica. ehei, nu si de data asta!

rautatea cere de mancare; ma duc sa imi gatesc un sandwich :X


Lasă un răspuns

Categorii

