Postat de: greenspirit | Mai 17, 2007

despre cum mi se pare mie ca o sa lucrez cu adita

nu ar trebui sa spun asta, nu ar trebui nici macar sa aduc subiectul in discutie, pentru ca, asa cum se intampla de obicei, i jinx it (sper sa fi scris corect).

asa.

azi ma acosteaza pe blog aditza, care mi se plange ca trece viata pe langa ea (si eu stiu cum e), ca e varza ca nu mai are gagic (ee, lasa ca si CU e la fel de bine), ca nu are bani (aici nu pot sa comentez asa cum am facut-o mai inainte) samd. si ma gandesc sa il intreb pe albeeeerrrttt, alllbeeerrrttt (asta e sefu meu, mai marele, peste tupilat si sub ceausescu- ceausescu e chiar numele sefeului meu mare) daca are vreun post liber.

si tac, pac, maine vin cu adita in dinti (vorba vine) ca sa dea teste. doamne, ar trebui sa ii faca toate testele posibile! :)) si medicale si psiho si tot ce exista pe lumea asta! ;;)

si asa o sa am o adita la munca (pentru ca nu ma indoiesc ca o sa fie angajata) …


Lasă un răspuns

Categorii

