Postat de: greenspirit | Mai 20, 2007

a murit codita

pe fondul votului … am un anunt de facut: a murit codita.

codita e cainele meu de pe scara (impropriu spus „al meu”), care locuia acilea de vreo 11 ani. si acum, dupa ce a primit o mie de batai si o mie de mancaruri otravite si tot nu a patit nimic… cred ca a rapus-o batranetea.

si a pelcat asa, vreo 3 zile, naiba-stie-unde, de s-a ingrijorat bunica-mea de moarte,  ca vai, saraca codita, unde o fi murit ea si ea (aka bunica-mea) nu stie nimic…?

…apoi codita s-a intors, acu vreo 2 zile. alaltaieri urmarea inca oamenii de sub masini. nu mai latra si nu se mai repezea la ei, dar inca se misca de colo pana colo. ieri era deja groasa treaba. s-a pus in scara, langa usa si a stat asa toata ziua. nu prea a deschis ochii cand i-am zis „coditaaaaa. caine scarbossss” (a se citi cu ton mamos). deci clar. a, si chestia cea mai dubioasa a fost ca nu a mancat deloc din mancarea pe care i-au dat-o vecinii probabil… era sunca, frate, era si ceva ciorba, si scroafa asta in loc sa manance, murea!

si acum… cand m-am intors acasa, mi-a venit sa borasc: saracul caine, exact la intrare (sa calci pe el!) era vai mama lui, murdar, mort de-a binelea, cam rastignit si (ceea ce m-a intors pe dos) cu o balta de bale curgand din gura. de unde sa incapa atatea intr-un caine!?😐 a, si cu muste, da.

doamne, saraca.

si inca e acolo, iar io am venit acu 2 ore.

oh, rest in peace, poor dog, poate o sa ai parte de mai putina otrava in raiul cainilor…  :((


Responses

  1. biata coditza… eu o stiu din povesti. si imi placea de ea.

  2. si mie. mai putin cand trebuia sa ma racai pe maini cu piatra d-aia de calcai ca sa scot jegu dupa ce o mangaiam :X

  3. chiar ma gandeam azi ca mai e putin si imi moare unul dintre caini (am doi, iar cel mai mare e dana – 9 ani)😦

  4. s-a intors sa moara acasa, maaa…inima de caine!

  5. moama, da ce subiect palpitant😀
    saraca, acu e ingroooopata in spatele blocului si ma tem ca o sa vina aia sa excaveze si sa faca parcuri pentru copii… si sa iasa „catelusul” la suprafataaaa… tanannanannnnaaa

  6. auzi, da te-ai gandit ca poate sa te bantuie??? sa vina cu multi fluturi si sa-ti rontzaie din geam si sa lase seve pe fereastra muahahahhaa crantz, crantz, scrrrrssst, fleosc!


Lasă un răspuns

Categorii

