Postat de: greenspirit | Iunie 2, 2007

dar de ce sa ma cenzurez? – pentru ca asa cere lumea

sa imi explice si mie ceva: daca folosesti asocierea de cuvinte „tanti seminarista” PE GROUP e ingrozitor, nu? este iesit din comun si dau dovada de nesimtire? si e normal ca o seminarista (desi nu era despre ea) sa anunte ca vrea sa se retraga de pe group, pentru ca s-a simtit jignita, nu? am o categorie in care intra un astfel de comportament: fitze.

plec de pe postul de redactor de monitorizare. m-au facut astia editor si mi-au dat bani pe masura. mediafaxu poate fi si darnic daca vrea.

sesiunea e in toi. luni – IAD: istoria sociologiei romanesti. nici nu vreau sa ma gandesc. deocamdata sunt in faza de CHILL😀

sper sa mearga extrem de prost cantarul de la bamboo (si il banuiesc de asta) pentru ca arata ca am 66 de kile. sa fim seriosi!

dar vestea cea mai buna din ultima vreme este asta: tupilat nu mai e sefu meuuuu!!! doamne, ar fi trebuit sa dau petrecere.

asta a fost briefing-ul. ascult

POD – Alive.

Melodie de skateri. super tare.

AAAAAAAIIII, ai fiil sau aaalaiivvv

for za veriii farst taimmm

end i finc ai chen fllaaaaiiiii

😀


Responses

  1. da, da, e stricat cantarul. cu asta te pot lamuri. a mintit cu nerusinare, am dovezi!😀

  2. in rest… esti o chiabura si de acum nu mai ai dreptul sa te plangi in legatura cu mediafaxul😛

  3. 1. daaaa, de unde stii ca are defectiuni?😀
    2. eee, ba pot sa ma plang. pot, de exemplu, sa zic ca m-au pus la munca silnica, au au au, vai vai vai! bine, nu ar fi adevarat, dar asta nu ar sti nimeni, nuuuu? ;;)

  4. pai stiu pt ca m-am cantarit in alta parte si aveam mai putin decat arata cantarul ala malefic😛

    ba ar sti toata lumea, as anunta eu ca esti o ciocoaica lacoma :))

  5. daaa? cu cate kile arata mai mult? cu 10?😀 20?

    taci, ca tu o sa fii la mila mea eheheheheheeeeee! >:)

  6. lasa lasa… si eu am ghinion la cantar
    in tot piatra neamtu` nu pot gasi un cantar bun (corect)… toata arata mai mult decat trebuie. bleah…

  7. =)) foarte tare!!! cum sa faci ma o seminarista sa se retraga??? unde apari tu, toata lumea, ca in tom si jerry se ascunde pe dupa scaune, mese, paturi :))) si aia, ce mimoza ;;) cred ca avea 32 de ani si era nemaritata si nu vrea sa isi asume titulatura de „TANTI” !muahaha

  8. cau, nu 10 su 20, da’ arata cu CINCI KILE mai mult. tot e ceva, parerea mea😀

    pai sunt deja la mila ta. daaaaa-miiii si mie ceva de mancareeee [daca ai avea nirvana ar fi ideal :D]

  9. concluzii:
    1. chiar daca arata si cu 5 kile mai mult… tot e mult! :(( – ar trebui sa nu ma mai plang ca e cantarul aiurea cand sunt extra kile around. ;))
    2. da-o naibii de seminarista: acu s-au instituit norme speciale care sa limiteze limbajul celor care intra pe group. sa se duca dracu’ si el. ce cacat de group mai e si ala!?
    3. NIRVANA e scumpa! nici la viitorul meu salariu nu pupi!😀 (poate doar daca e ziua ta – si dup-aia te-ai lins pe bot de cadou! >:)

  10. hai, cucUoana, chiar asa? te zgarcesti la o inghetata?? asculta aci, la vaca MICA, stie ea ce zice: te zgarcesti pen’ ca nu stii cat de bunaaaaa e. ca daca-ai sti nu te-ai mai putea abtine. asa, ca mine😛


Lasă un răspuns

Categorii

