Postat de: greenspirit | Iunie 15, 2007

nu mai am pe cine sa urasc!!!!!!!

toata lumea stie ca acum, de cand m-am mutat de la monitorizare „teve”, nu mai am sef handicapat. prin urmare, nu mai am pe cine sa urasc!!!

e atat de trist sa iti dai seama ca nu mai ai pe cine da vina cand te apuca dracii. vai, schimbarea asta imi da prioritatile peste cap!

ceea ce este si mai trist/rau/de cacat/aiurea/ciudat/uatdafac e ca, de cand am plecat io, a plecat si seful meu si surpriza (desi nu cred ca mai e surpriza pentru multi, din moment ce chiar si eu imi amintesc ca am mai scris despre asta intr-un blog) … acum munceste in aceeasi redactie ca mineeeee. si mai si vorbim! si cica suntem friends. vai, si NU il mai urasc!!!

ah, lumea asta nu are pic de mila!!!

(sa nu ma impacientez insa si sa stric rosul acestui blog, pentru ca in curand o sa se afiseze rezultatele de la examene si chiar am niste presimtiri destul de naspa in leg cu ele… cred ca o sa am ce uri pana la urma… :(( )


Responses

  1. nu plange, caui, nu plange! uite, poti sa ma urasti pe mine, ma ofer!🙂 si nu uita ca dupa examene urmeaza VARA!

  2. gata examenele. a inceput vara ? :))

  3. da, a inceput!!!

  4. si io unde am fosssttttt?!😀

  5. pe taramul vacilor antisociale. da’ se pare ca in alta regiune decat cea in care ma aflu eu :))


Lasă un răspuns

Categorii

