Postat de: greenspirit | Iunie 16, 2007

somnul de frumusete

nu stiu care e faza, da e clar ca bunica-mea are o problema cu somnul. numai asta stie sa comande: „dormi!”

Frate, DORMI TU! MULT! lasa-ma!

si asa se face ca, fie zi, fie noapte, exista replici pentru fiecare propozitie de-a mea (urmeaza lista).

dar, ca sa nu imi uit ideea, TREBUIE sa precizez ca atunci cand ii spun CLAR: „Mi-e somn, ma duc sa ma culc„… poc, o apuca socializarea...

lasa-ma! VREAU SA DORM!

eeee, si sa vezi ce e la gura ei, ca ce frumoasa era cand era tanara, ca ce nesimtit e tata, ca ce munceste saraca mama, ca ce lenes e frate-miu, ca ce batran e fra-su, ca a spalat, a facut de mancare, ca vrea la plimbare, ca ce bine era cand era tanara ca toata lumea o iubea, ca ce nasol ca s-a maritat cu bunica-miu care e(ra) cu 20 de ani mai batran decat ea (asta am dedus-o eu) si uite asa pana pun capu pe perna si inchid ochii la ea in camera (in semn de protest).

atunci isi da seama si revine cu picioarele pe pamant…

bunica-mea dixit: „DORMI!”

asa, acu urmeaza lista cu situatii in care mi se recomanda sa dorm:

  • vin acasa, dimineata, de undeva unde clar am dormit: „DORMI!”
  • stau pe mess si i se pare dubios ce fac (pt ca nu intelege tehnologia): „DORMI!”
  • inainte de examen
  • dupa ce mananc
  • in timp ce ma uit la teve
  • in timp ce vb la telefon
  • in timp ce imi invatz

mereeeeuuuuu

aaa, si strategia care imi place cel mai mult: de obicei e noapte, sau ma rog, sa zicem ca e 11. si deschide usa. zice: DORMI! CULCA-TE! (inainte stingea direct lumina) apoi zice: „E ORA UNU!!! E TARZIU! CULCA-TE, CA MAINE AI MUNCA!” (observam strategia orei modificate)
si gata. pentru ca risc sa scriu un roman…

incidenta teoriilor bunica-mii asupra perceptiilor mele despre somn…😀


Responses

  1. hheheee, bunica ta e super tare, frate!

    da’ lasa, cau, treaba cu modificatul orei o observ si la parintii mei. ah, si alta obsesie afurisita: „ioana, da’ mananca, mama, ceva!” toataaa ziuuuaaaaaa. ca si cum n-as fi suficienta :))

    cand stateam la ei mai era si obsesia cu facutul de curatenie.

    eheee, si cate si mai cate🙂

  2. aaa, asta cu mancatu o are si bunica-mea. citez: „mananca si tu ceva! ce, tii cura de slabire, nu vezi ca esti ca un batz?” da, frate, fatza de ea, TOATA LUMEA E UN BATZ! ;))

  3. =))

    mie imi zic in continuu ca am slabit. si sa fim serioase, chiar nu-i cazul :)) da’ de ordine nu-ti zice nimeni? cata norocu’ pe tine🙂


Lasă un răspuns

Categorii

