Postat de: greenspirit | Iunie 20, 2007

incepe vacanta din iad

mai tineti minte cand ma bucuram ca un copil de venirea verii? ei bine, se pare ca uitesem ca sunt student(a) si ca am licenta de dat la anu’.

si uite-ma, dragalasa de mine, refuzata de 2 profi (ba ca nu au locuri, ba ca nu se pricep) … iar de vreo trei zile alerg prin facultate dupe un prof despre care doar am auzit, pe care SPER sa il recunosc din descriereile prietenilor – ca sa imi aprobe cererea. doamne, daca si asta ma lasa balta (dar prea sunt optimista cand sper ca am sa il gasesc) EU RAMAN FARA LICENTA.

pentru ca nimeni nu ma vrea.

si saptamana urmatoare e ultima saptamana in care pot sa depun cererea…

vai, ce viata minunata.

and as if wasn’t enough, descopar, pe zi ce trece, cacaturi tot mai frumos mirositoare la cei din jur… …drept pentru care am sa incetez sa ii onorez cu prezenta. si sunt hotarata…

ce viata minunata.

APLAUDATI!!!


Responses

  1. [clap, clap, clap, clap!]

    io am aplaudat, caui, da’ mai mult fortzata🙂 aidi, caui, sa nu cadem in partea cu supararea. avem planuri, remember!! macar PREFA-TE ca au devina realitate ;;)


Lasă un răspuns

Categorii

