Postat de: greenspirit | Iulie 1, 2007

sa va povestesc despre 9a mea munca

nu m-au dat afara din mediafax, ci ma platesc mai mult.

multumirea cu care imi fac munca insa a scazut considerabil, pentru ca, daca pe vremuri faceam monitorizare si aflam toate tampeniile care se intampla din stiri teve, acum sunt lipsita de aproape orice stimulent video.

am o sefa care e ok, colegii sunt ok, asta daca nu iau in calcul faptul ca ar putea sa imi fie mame si tati.

frustrant? faptul ca nu stiu inca daca sa le zic „tu” sau „dumneavoastra”. asa ca evit sa le vorbesc.😀

sunt pe etaj cu monstrul de tupilat, despre care se zice ca ar fi infaptuit nush ce cacat de plan si i-ar fi convins pe fostii mei colegi sa demisioneze in masa de la monitorizare. sincer – chiar nu cred, dar la fel de sincer nici nu imi mai pasa ce se intampla acolo jos (adica la parter :D).  zic mersi ca am plecat si gata discutia.

tot pe etaj sunt si cu raducu, care e la tehnic, dar asa cum nu am avut prea multa treaba cu el atunci cand era seful meu direct (before tupilatus) , asa nu am nici acum. adica … normal: „buna”; „buna si tie”, „heeeeii, ce mai faci?” , „iiihh, bine”…. dar nu ne aruncam in conversatii care se prelungesc pe mai mult de 2 replici.

tot pe etaj sunt si cu alex, care thank god ma mai obliga sa ies la o tigara pe hol. uneori mai des, alteori mai rar, in functie de cum i se nazare si in functie de cat de tare ne certam sau nu pe mess.😀 oricum, e mereu acelasi scenariu, stam ca vitele pe scari, el fumeaza, eu inhalez (dar da-l naibii de fum, cine il mai simte cand sta langa un asemenea armasar?! =)) ) el vorbeste, io chicotesc. si cand vine vorba sa „mai zi si tu ceva”, ii zic „ce dracu sa zic”. si vine radio-silence. whatever.

uneori mai vine simina si ma baraie la cap cand fac audio-uri, de ma si simt prost ca nu pot sa vorbesc cu ea. sper sa nu creada ca sunt mai antisociala decat sunt cu adevarat.

in rest, nimeni nu ma stiee nimeni nu m-a vazut sau a auzit vreodata de mine… decat atunci cand fac vreun cacat sau exagerez cu statu’ pe mess sau cu frecatu de menta sau cu intarziatu. si nush daca e bine sau rau. uneori e frustrant ca nu sunt diva etajului, dar de fiecare data ma gandesc ca va veni si vremea mea si voi straluci pe o scena de pe broadway.

pana una alta, sapt asta am muncit ca o scroafa si m-au apucat dracii… da nu-i nimic, o luam de la capat, ca doar suntem tinere si luni daca ne vine sa ne luam deja campii ne trece noua, ca doar nu avem familie si copii de care sa ne ingrijim.

si asta fu deocamdata relatarea mea.😀


Responses

  1. Tu fata, zi-le „tu” linistita, ca-s oameni de gasca. Si daca esti cuminte, vin eu si-ti fac reclama sa te stie lumea pe etaj😀

  2. iiihhhhh, ma citeste lumea! i feel so ashamed of my thoughts!😀 (sa nu ma spui nimanui! :D)


Lasă un răspuns

Categorii

