Postat de: greenspirit | Iulie 1, 2007

sunt materialista? AMIN!

ce atata disputa pe tema asta? da, frate, sunt materialista! 

nu vreau sa ma cred cand zic ce am zis mai sus, dar toate drumurile duc la concluzia aista. si ete cum:

  • am salariu mai mare = sunt mai fericita (recunosc, nu e cea mai buna explicatie cu care sa imi incep argumentatia, dar trecem peste)
  • m-am certat cu el cand nu avea masina. de cand si-a luat –  petrecem mai mult timp impreuna
  • vreau locuinta luxoasa. nu o am – fac crize.
  • prietenii mei nu sunt saraci
  • hmmm…NU DAU BANI! (asta deja e pledoarie pentru zgarcenie)

mda, poate nu sunt cele mai bune exemple, dar va spun eu, chiar cred ca sunt materialista.

pam, pam!


Lasă un răspuns

Categorii

