Postat de: greenspirit | Iulie 3, 2007

furia cea mica rastoarna proasta mare

de cateva zile am niste draci, asa, care nush exact de unde mi se trag.

o parte – din faptul ca mica mea romanta s-a incheiat dupa ziua cu ploaie in care a trebuit sa stam sechestrati la un suc. o alta parte se datoreaza faptului ca nu am cu cine sa mai ies in pauze la munca. o alta – ca exista probleme cu masina d-abia achizitionata (care speram sa nu fie furata). ca nu merg la mare. ca nu mai incap in hainele mele de vara. ca nu mai am nicio prietena cu care sa spanzur timpu (pentru ca fie nu au chef, fie sunt plecate naiba stie pe unde). si lista e mare.

si asa … furia asta ma face sa fiu enervanta, plictisita, sictirita si tot ce mai e p-acolo.

pana la urma, vacanta asta are ceva cacat pe ea.


Responses

  1. deci naiba stie pe unde. da.


Lasă un răspuns

Categorii

