Postat de: greenspirit | Iulie 4, 2007

despre frate-miu si bacul lui

pentru cine nu stia (desi e imposibil sa fi trecut cu vederea peste un asemenea lucru!), am si un frate: Giizas (aka Jesus). Confrom legendei care circula prin cercul meu de prieteni, cika ar sti sa faca minuni. In fine, trecem peste.

Fantastic si revoltator insa mi se pare ca aceasta faptura gingasa si foarte divina este obligata sa dea bacul, asa cum il dau toti muritorii de rand!

NU ma pripesc si nu am sa incep sa ii insir incompetentele pentru ca, spre deosebire de mine care am citit tot ce trebuia la timpu potrivit si ceva peste, lui i-a trebuit o saptamana sa bage la cap tot si inca o zi ca sa invete geografia.

si asa… cu ghionionu de a da peste o comisie ce capre bete si NF la romana care ii declara nervoase ca ele s-au plictisit de bacovia (el trebuind sa vb despre simbolism) si sa ii zica de macedonski (uatdafac, sa se spele cu macedonski la cur :D), a luat totusi eroicul 8.50.! la engleza este geniul lu mama (desi nu e o expirmare fericita, pentru ca mama este praf la engleza): a luat 10.

la scris, la cacatu ala de subiect, preconizeaza un 7 (marire tie, giizas), la geografie – un 10, la teatru are 9.50 si la economie preconizeaza ca o sa pice cu brio.

in orice caz, trecand peste faptul ca io am luat 9.9 la bac (deci daaaa, trebuie sa ma laud si eu cu o realizare trista in viatza) , imi amintesc ca este totusi vorba de giizas, care e antitalent, asa ca il felicit pentru ce a reusit sa faca.

doamne-ajuta sa ia si economia. 😀

dar daca il pune sa faca un stoc cu cati pesti si cate paini au iesit dupa ce le-a multiplicat pe deal, apoi sa scada cat a mai ramas dupa ce s-au indopat toti oamenii aia… il ia sigur… poate sa zica orice!

doar e giizas!😀


Lasă un răspuns

Categorii

