Postat de: greenspirit | Iulie 9, 2007

sunt un pui prajit

 

sunburn.jpg

am fost la mare.

genial: si acum imi mai oblojesc ranile.

…dar sa nu va privez de bucuriile pe care le-am trait, incepem cu inceputul:

Cap. 1 – Cand autoarea injura, scuipa, da cu pumnii in trenul de vineri, de la 1 noaptea, care cica te duce la mare

Ai dracu, au bagat trenul de mare in Gara de Nord! Toti manelarii, toti bulibasii se suie in el ca sa ajunga la mare. Ca sa apucam sa ne indesam (doar!) in tren, am asteptat vreo juma de ora, inca o juma de ora am incercat sa ma intorc de la sfertul vagonului la usa (erau cam 50 de oameni inghesuiti unu in altu, pe coridor). ce sa zic de locuri! ia-le de unde nu-s!

tiganii s-au urcat din mers in tren, pe geam, s-au baricadat in compartimente si si-au asteptat colegii. eu am dat peste unii care, din fericire, au renuntat la compartiment ca isi gasisera in alt vagon. si am stat 10 in compartiment! vai mama noastra, sper sa ia foc CFR-ul!!!

apoi, trenul a avut 3 ore intarziere (asa ca drumul nostru spre mare a durat 8 ore de cacat)! am murit de furie, am facut spume, am vrut sa bat oameni, sa ii omor, sa ma arunc pe geam in dunare etc. dar pe la sfarsit am avut noroc de un spectacol grandios, in care unii s-au batut pe coridor cu lantzul, si-au spart capetele si arcadele, apoi unul si-a inchis rana de pe mana cu bricheta… s-a tras semnalu de alarma de o mie de ori, trenu a oprit in camp de 6 ori, politia a venit de 3 ori… geniu, ce mai!

Cap. 2 – Cand managaliotii refuza sa te cazeze

Am stat in Saturn (urata si plictisitoare statiune!!!) la Cristi si Miruna in garsoniera. Pentru ca retarzii aia de localnici cand auzeau cat stam ne-au zis: „PUah, pai nici nu meritati sa va arat garsoniera!” Iti dai seama ce pedeapsa! Da-ti-va dreq, sa va faca garsonierele igrasie si sa va cada termopanele!

Cap. 3 – Macar masa e buna

Lux: am gasit o terasa la malul marii, pe plaja, in care am grojdit niste aripioare de pui suuuuper delicioase si suuuper ieftine, apoi o salata bulgareasca de il satura si pe tata… SI ospataru a fost super incantat ca a primit un bacsis de 300 de mii de la noi intr-o zi.😀

Cap. 4 – In care marea e frumoasa, da a dracu de rece

Da, frate, vin la mare, apa e luxus curata, da rece de nici mainile nu ti le poti indessa in ea! iiihhh! OFTICA! PAnica! cum adica sa vin la mare si sa nu ma balacesc?

Si aci vine solutia: „hai la piscinuta!”

super tare si piscinuta, 18 RON pe zi, ai tot ce-ti tre, jacuzzi, cocktailuri, inghetata, bar in piscina… mama ma-sii! aaaa, si arsuri gratis! ce sa ma fac, dracu ne-a pus sa mergem acolo la ora 12 si sa stam pana la 3! acum imi oblojesc ranile de pe laba piciorului, pentru ca nu pot sa merg. azi (aka the coming-back day) a fost iad, nici nu am fost la munca. i felt ca naiba! si-s chioapa!

Cap. 5 – Cand autoarea s-a plictisit si vrea doar sa insire ce a mai fost

gogosele, inghetata, granita, bazar plictisitor, discoteca cu manele (sa ia foc si asta!), coktailuri, mancarimi de piele, iaurt, creme, supuratura ca a lui giizas, 4 persoane inghesuite intr-un pat mare, macar e teve in camera, crizele lui cristi si ora petrecuta omorand cele 15 muste din camera, piscinuta inchisa a doua zi, barbatii dau la peste – femeile savureaza o batutra la terasica, panthenol, bandaj, plimbare de noapte, autocar luat inapoi la ora 4 juma dimineata, lux de autocar, accident pe autostrada – dacie carbonizata si in sfarsit acasa

iar maine, cand am sa ii sochez pe toti cu look-ul meu genial, are sa-si afle si cineva raspunsul, care o sa fie un mare NU, cu oftica de rigoare (o oftica declarata).

NU ma intereseaza de mustele tale din cap, poti sa iti gasesti luxus pe cine vrei (daca ai pe cine, la ce faze ai), nu mai e nevoie sa „play polite” pentru ca sincer, dupa o analiza (nu foarte mare, pentru ca nu isi are rostul) chiar mi-am dat seama ca avem mai putine lucruri in comun decat am acum cu cine sunt. sau ma rog, cu cie nu sunt, dracu stie ce mai e si cu noi!

drept urmare, you can go fuck yourself si sincer, chiar cred ca asta o sa si faci mult timp de acum incolo, ‘cauze there’s nobody there to want your fuck. ;;)

oh, i’m so lady -like!😀


Responses

  1. >:D


Lasă un răspuns

Categorii

