Postat de: greenspirit | Iulie 16, 2007

update: (de atunci de cand am fost la mare)

am gasit vreo poza-doo de care imi e mai putin rusine😀

sa vedeti si voi ce minunatie de arsura aveam :X

hpim4137.jpg

acilea am papat niste aripiore de pui geniale. salata de fructe era insa cam dubioasa, dupa cum se poate citi si pe chipul meu inteligent.

hpim4144.jpg

(acum incepe iadul:D) BEFORE…. (white as cheese)

hpim4172.jpg

si DUPA, frate!😀

cam atat.

un pictorial… curand, cand perioada de remodelare corporala si faciala va lua sfarsit :))


Responses

  1. moaaa, cum se uita miti la salata aia!!!:))))) ar fi mancat si lingurita!

  2. 😀 tee hee!


Lasă un răspuns

Categorii

