Postat de: greenspirit | Iulie 18, 2007

havgrinchetul (naiba sa-l ia!) merge la sala

small-group-workout.jpg

m-am trezit eu, regina frumusetii (inconstruction), sa merg la sala. pam-pam!

si pentru ca fiarele nu-s de mine (acum am sa ascund faptul ca ma tem ca o sa cada pe mine si am sa bag alta scuza) – asta pentru ca ma plictisesc repede de ele, ete ce m-am gasit sa fac: cik aerobic.

da aerobicu d-acilea nu e ca aerobicu de la scoala! aici mori pe salteaua aia, sau ce dracu e, cu instructoarea care iti zbiara in ureki: „inca 8!!!”

all in all, v-as recomanda locul, dar mi-e teama ca dup-aia nu o sa mai am io loc in sala aia (care, btw, e cat o sufragerie de mare – daca venim 6 deja ne dam picioare in gura)!

dar fie, pentru ca-s mai mult decat marinimoasa, dau ici un link.

ar trebui sa imi dea astia discount ca le fac reclama ;;)

club plus fit

cu placere!

asa.

pareri: tipa de la receptie e super draguta, antrenoarea (deocamdata o stim numai pe raluca) e si ea ok – mai putin cand vede in ce hal faci exercitiile alea, mai e un antrenor de fitness care e o bunaciune… hmmm

cam atat.

singurele chestii de reprosat (din pacate sunt mai multe): nu au aer conditionat sus si mori, zici ca e iad, au o baie si 3 dusuri si spatiul ar fi cam mic.

acum… sa vedem macar daca o sa fie rezultate, da deja ma dor picioarele ;))


Responses

  1. „mai e un antrenor de fitness care e o bunaciune… ”

    eu ma gandesc la cristi, adica la tipul mistocar si cu ochi albastrii. tu la cine?:D

  2. cred ca el e. :)) nush dk e mistocar, dar oricum, bun e ! :))

  3. eee..va trebuie un upgrade…aq e alta bunaciune stiu k e dimineatza cel putin..il cheama catalin e super mijto:d

  4. haha, adevarul e ca nu am mai trecut de vreo 6 luni pe la sala, asa ca ai tot dreptul sa critici😀
    dar am sa ma informez ;;)


Lasă un răspuns

Categorii

