Postat de: greenspirit | Iulie 26, 2007

chestie sentimentală?!?! my ass!

vai, poate nu ştiaţi, dar unii chiar au probleme existenţiale şi decid să nu mai vorbească cu mine doar pentru că m-am hotărât în ultimul moment să nu mai merg acasă cu metroul (like they did!)

pentru început, sunt nişte chestii de bun – simţ şi alte chestii care mi se cuvin – pe care am să le postez acilea, mai mult de draci, dar şi de uimire, pentru că oricum cine trebuie nu citeşte şi foarte bine face!!!

frate, nu suntem combinaţi, nu avem tangenţe, e de bun simţ ca, deşi te-ai supărat, să:

– mă lămureşti şi pe mine care e faza, nu să mă laşi ca proasta să îţi aştept răspunsurile

– mă saluţi când te salut, nu să te faci că nu exist

În orice caz, chiar ai avut dreptate când ai zis că din chestii d-astea mici îţi dai seama de unele chestii.


Responses

  1. păi, da, sunt complet de acord cu ce ai spus tu.
    dar, uneori, nici eu nu explic de ce sunt supărată, parcă aşteptând să`şi dea persoana respectivă singură seama. poate pentru că, nu mai vreau să`i adresez nici o vorbă. nu ştiu nici eu.
    totuşi, mai nimeni nu mai are bun`simţ în ziua de azi.

    pupici. :*


Lasă un răspuns

Categorii

