Postat de: greenspirit | August 21, 2007

Muzică de bulăneală şi nici măcar nu se poate spune că am chef de bulăneală

Shake it in, shake it out, disco ladyyy…

Muzică de bulăneală şi nici măcar nu se poate spune că am chef de bulăneală.

În schimb, am o curiozitate destul de considerabilă faţă de bulăneala de care are parte copilul cu capu mare.

Îmi povesteşte uneori, probabil ca să se dea mare, sau doar pentru a se răzbuna pe faptul că m-am arătat neinteresntă de avansurile lui. Îmi povesteşte (deşi e aiurea spus „povesteşte”, când el defapt nu face altceva decât să mă anunţe anumite chestii) cum se linge cu tipe sau cum le babardeşte (chiar nu îmi vine alt cuvânt 😀) Ştiu că în mod normal ar trebui să mă enerveze, să îmi vină să mă urc pe pereţi, însă, spre marea mea surprindere, mă fac şi mai curioasă. Asta probabil pentru că am trecut un pic peste relativa obsesie pe care o făcusem la un moment dat pentru el … poate pentru că am ajuns să îl cunosc ceva mai bine şi să îmi doresc eventual doar să îl încerc o dată.

Ştiu ce am spus mai sus, dar de data asta n-am să mai stric şi restul de relaţie pe care îl avem. Cel puţin ne-am împăcat fiecare cu statutul fiecăruia, e destul de confortabilă situaţia – eu pretending not to care, el la fel, dar suntem oficial prieteni 🙂) )… E ok să îl ştiu prin preajmă, uneori chiar aş vrea să ştiu ce mai gândeşte şi dacă he really means când zice porcării despre mine. Dar nu e ceva care să mă obsedeze.

Cel mai tare mi se pare însă că pot scrie aici despre el, fiind aproape sigură că nu are să citească, iar daca va citi, sigur nu îşi va da seama că despre el scriu. La fel, sunt persoane care citesc blogul, care îl ştiu şi pe el şi nici ele nu au să îşi dea seama.


Responses

  1. pe cand eu… EU stiu! >:) [da, da’ io am capu’ mai mic…😕 ]

  2. „şi să îmi doresc eventual doar să îl încerc o dată.” POFTIIIIIIIIM?????


Lasă un răspuns

Categorii

