Postat de: greenspirit | August 22, 2007

despre boli,da mai ales gonoree

când eram pitică (a se citi clasa a 5-a), ma jucam cu colegii prin clasă de-a leapşa pe boli.

SIDA!” „ciumă bubonică!” „Diaree!” (bolile cu/de căcat ne amuzau destul de tare)

Însă cea mai interesantă ni se părea gonoreea, frate!

cum adică să faci o boală „la putză„?  cum te pişi? şi cum arată putza, are bube pe ea, cade?

Acum, frate, mi-a intrat în cap un căcat de boală: lupus în formă de fluture! după ce că e lupus, mai are şi formă de fluture (pentru cei ce nu ştiu, am o groază fatză de acest gen de creaturi). Acum să zic şi de ce: să fac spumele de rigoare, a văzut mama pe nu ştiu unde că există şi boala asta (care pare relativ inofensivă) şi care se potriveşte perfect cu ce am io pe fatză. Din nou, şi fără jenă, mă recunoaşte oricare după ditamai fatza roşie.

Replicile pe care le aud cel mai des:

Ce dracu ai făcut, iar ai adormit la soare?”

Zici că ai băut de-ai stins!”

NU vezi ce porcarie ai pe fatză?!?! DacĂ te dai cu toate căcaturile!” (a se citi „cosmeticale”)

şamd, şamd😀

nu am o încheiere, pentru că brusc m-a apucat plictisul faţă de chestiile astea medicale.

Din nou, pentru cine mă ştie, urăsc doctorii şi tot ce ţine de ei, so as far as i’m concerned, aş putea fi şi un giant focar de infecţii overlord că tot nu îmi pasă.😀

these being said, îmi iau la revedere.😀


Responses

  1. aolo, nu ne interesa asta. era interesant blogu ca mi-am mai adus aminte de porcariile din generala, daaar…cu bolile tale…o sa vezi ca scade brusc traficul pe blogul tau


Lasă un răspuns

Categorii

