Postat de: greenspirit | August 30, 2007

doamna geta vicoveanu din eforie nord, du-te-n mă-ta!

am fost în eforie cu ză gărls. logic, eram 3, ditamai gaşca, oastea, whatever. :))

ne-am cazat lejereanu, din prima, la o tanti fosrte drăguţă la început, dar care pe urmă ne-a umblat prin bagaje, ne-a dat afară din baie ca să se cace ea, ne-a zbierat la uşă să nu mai facem duşuri atât de dese şi fierbinţi, că ea plăteşte.

dă-te-n mă-ta, fă, că nu îţi stăm pe gratis!

aşaaaa…

să scurtăm chinul cititorului prin povestirea faptului că am plăjit, am învăţat să mă bag sub valuri, etc. etc şi să ajungem la partea interesantă.

în ultima zi la mare ploua şi era frig. aşa că am decis cu cau să plecăm (pie plecase deja de duminică). mergem să cerem banii şi buletinul gazdei care zice: „banii nu se dau înapoi” (să mori tu, ia să vezi!) şi că buletinul – s-a răzgândit şi – ni-l dă când îi dam cheia înapoi.

bineeee… ne sfătuim cu mitzi şi…

„plecăm. am vrea buletinul şi totuşi şi banii înapoi”

lacare asta zice: „ultima şansă: vă dau juma de bani”

cau face spume: ultima şansă la ce, fă?!

ceartă, ameninţări cu poliţia (pt reţinere ilegală de buletin, neîntocmire de fişă de cazare, furt de bani, lipsă autorizaţie de cazare), primim 3/4 din bani (pentru restul scriu postul ăsta, poate citesc mai mulţi şi se cazează la ea ca să îi faca zile fripte) şi cea mai tare fază e că s-a pus cu fii-sa pe cărat bagajele noastre afară (cu furii, aproape smuls de haine de pe ele de draci),împins de mine şi cau afară , blestemat, ameninţat. îmi pare rău că în momentul în care am văzut-o că o împinge pe cau afara din casă (like îmbrâncit nasol) pe mine m-a pufnit un râs groaznic care m-a împiedicat să mă infurii şi să îi zbier şi scuip în casă.

iniţial, postul acesta a fost gândit cu audio şi foto, dar neavând deocamdată materialele necesare, scriu aşa cum e.

casa se află pe strada Bucovinei, al doilea bloc cum vii dinspre centru, prima scară, apartamentul 3. Familia Vicoveanu.

Enjoy.😀


Lasă un răspuns

Categorii

