Postat de: greenspirit | Septembrie 26, 2007

4 luni 3 saptamani si 2 zile

da, deci am fost să văd şi eu faimosul film!

nu am ce să zic mai mult decât: e film pt străini.

e prost. nu are cap, nu are coadă. nu se întâmplă nimic palpitant. nu moare nimeni, nu există punct culminant, nimic. e SEC. are faze prea lungi, în care personajul principal se uită pre pereţi (a se citi „suferă”) vreo 7 minute…

se termină ca şi cum nu ar mai fi existat bani pt peliculă.

iar când ziceam că este film pt străini, mă refeream la faptul că probabil ăştia au fost fascinaţi de situaţie, de faptul că existau astfel de chestii pe atunci. „wow! species!”

îmi pare rău că am dat banii aiurea. dar măcar mi-am satisfăcut curiozitatea.

sau poate nu înţeleg eu geniul românesc.

zi end!


Responses

  1. daca tot ai fost taranca si mi-ai tras teapa, macar zi si tu ca ti-a placut filmu. eeh!

  2. ce dracu sa zic…😀

  3. Prost nu e. Prost e ce scoate pe banda rulanta Hollywood-ul. Dar nici grozav nu e. Asta a fost si impresia mea, poate pe straini i-a socat sau a trezit ceva in ei, nu de alta, dar eu am auzit de cazuri mult mai urate decat asta.

    Plus ca ii scad ceva puncte si pentru realism.

  4. Într-adevăr, se termină dintr-o dată, cam aiurea ce-i drept.
    Însă este o bună amintire a ceea ce a fost. Filmul nu este bun neapărat pentru străini, cât mai ales pentru românii care bocesc după regimul comunist.

  5. e groaznic…….pentru un film cu premiu si cu atata buzzz…..ar fi fost k pentru un reportaj….dezamagie

  6. nici mie nu mi`a placut ! .. e mai frumos California Dreamin (nesfarsit) al lui Nemescu ! Dumnezeu sa`l ierte!


Lasă un răspuns

Categorii

